Hea lapsevanem, 
kui sa kaalud ühe võimalusena koduõpet oma 1.-6. klassi lapsele,
siis tule osalema koduõpet tutvustavatel veebinaridel esmaspäeval, 24. märtsil ja/või kolmapäeval, 23. aprillil kell 19:30 - 21:00. Koduõppest räägivad Lilleoru Põhikooli koduõppe koordinaator ja koduõppes õppivate laste vanemad:
 
24. märtsil on fookuses koduõppega seotud müüdid ja tegelikkus, meie kooli koduõppe tutvustus
23. aprillil räägime koduõppest kui individuaalsest just sinu lapsele kujundatud õpiteest
 
Palun registreeru soovitavalt hiljemalt üks päev enne veebinari

Õpetajad

Meie õpetajad toovad Lilleoru Põhikooli mitmekesiseid oskusi ja teadmisi, rikastades laste õpikogemust ja toetades nende terviklikku arengut.

Kristi Lillepea on 1. klassi klassiõpetaja, kes kooliperega liitudes tõi kaasa oma rikkaliku kogemuspagasi ja siira pühendumuse õpilaste heaolule. Kristi on tähelepanelik ja hooliv õpetaja, kes loob õpilastega sooja ja usaldusliku suhte. Tema loovus ja hea maitsemeel avalduvad nii klassiruumis kui ka kooliürituste korraldamisel, pakkudes lastele mitmekesiseid ja rikastavaid kogemusi. Kristil on suurepärane oskus olla empaatiline ja luua heaolu läbi edasiviiva dialoogi. Tundides toetab ta iga õpilase arengut ja peab väärtuslikuks nii lapse akadeemilisi teadmisi kui ka sotsiaalseid oskuseid.

Jaanika Peeba on 2. klassi klassiõpetaja, kes on lõpetanud Tartu Ülikoolis ajakirjanduse ja kommunikatsiooni ning eripedagoogika eriala. Ta on spetsialiseerunud mindfulness-tüüpi Vaikuseminutite harjutustele, mis aitavad õpiraskustega õpilastel parandada tähelepanu ja emotsioonide juhtimist. Jaanika on ka joogaõpetaja, kes on aastaid uurinud kohaloleku ja teadliku mõtlemise kunsti, mis peegeldub tema õpetamisstiilis. Tema tundides on oluline osa enesejuhtimisoskuste arendamisel, mis aitab lastel kasvada iseseisvateks ja teadlikeks inimesteks.

Merle Jürison on 3. klassi klassijuhataja ja logopeed. Ta on pühendunud õpetaja, kes keskendub laste kõne- ja keeleoskuste arendamisele, pakkudes individuaalset tuge ja juhendamist. Merle usub, et iga laps on unikaalne ja väärib personaalset lähenemist, mis toetab nende arengut ja õpiedukust. Tema tundides on rõhk nii akadeemilistel teadmiste omandamisel kui ka sotsiaalsete ja emotsionaalsete oskuste arendamisel.

Anneli Peetso on 4. klassi klassijuhataja ja loodusõpetuse õpetaja. Ta on kirglik looduse ja keskkonnateadlikkuse edendaja, kes integreerib oma tundidesse praktilisi õuesõppe tegevusi. Anneli usub, et looduse tundmine ja austamine on oluline osa laste terviklikust arengust. Tema õpetamisstiil on interaktiivne ja kaasahaarav, julgustades lapsi avastama ja õppima läbi kogemuste.

Madli Väli on keraamika õpetaja, kes on lõpetanud Eesti Kunstiakadeemia disaini ja rakenduskunsti magistriõppe. Ta on kogenud keraamik, kes on töötanud mitmeid aastaid erinevas vanuses lastega ja korraldanud töötubasid ka täiskasvanutele. Madli toob oma tundidesse loovust ja praktilisi oskusi, julgustades lapsi väljendama end läbi savi ja keraamika. Tema juhendamisel õpivad lapsed erinevaid tehnikaid ja nippe, arendades samal ajal oma käelisi oskusi ja kunstilist väljendusvõimet.

Maris Jääger on rõõmus ja energiline liikumisõpetaja! Ta on suurepärane suhtleja, kes suudab igal hetkel minna õpilaste tasandile, tunneb laste vajadusi ja oskab leida just selle ülesande, mis aitab igal lapsel enda tugevused avastada. Ta armastab õues tunde teha, tuues looduse ilu ja õppimisvõimalused igasse liikumistundi. Maris kasutab oma tundides mitmesuguseid vahendeid, sealhulgas looduslikke materjale, et muuta liikumine põnevaks ja lõbusaks avastusretkeks. Tema eesmärk on tundides arendada laste füüsilist heaolu ja võimeksut ning soodustada õpilaste vaimset ja emotsionaalset arengut läbi liikumise.

Kerli Valter on muusikaõpetaja, kes on pühendunud muusikalise hariduse edendamisele ja laste loovuse arendamisele. Ta kasutab oma tundides mitmekesiseid ja kaasahaaravaid meetodeid, et muuta muusikaõpe lastele nauditavaks ja inspireerivaks. Kerli usub, et muusika on universaalne keel, mis ühendab inimesi ja arendab emotsionaalset intelligentsust. Tema tundides on rõhk nii teoreetilisel kui praktilisel muusikaõppel, pakkudes lastele võimalust avastada ja arendada oma muusikalisi andeid.

Anneli Hallik on inglise keele õpetaja, kes on pühendunud keeleõppe edendamisele ja kultuuridevahelise mõistmise arendamisele. Ta kasutab oma tundides mitmekesiseid ja mängulisi meetodeid, et muuta keeleõpe lastele huvitavaks ja kaasahaaravaks. Anneli usub, et keeleoskus avab uksi ja laiendab silmaringi, ning püüab inspireerida oma õpilasi õppima ja avastama uusi kultuure. Tema tundides on rõhk nii suulisel kui kirjalikul eneseväljendusel, pakkudes lastele võimalust igakülgselt arendada oma keeleoskust.

Helena Veelmaa on Lilleoru Põhikooli õpetaja assistent, kes toetab õpetajaid ja õpilasi igapäevastes koolitegevustes. Ta on pühendunud ja hooliv abiline, kes aitab luua klassiruumis positiivse ja toetava õhkkonna. Helena usub, et iga laps väärib tähelepanu ja hoolt, ning püüab oma tööga tagada, et kõik õpilased tunneksid end koolis turvaliselt ja toetatult. Tema panus kooli igapäevaellu on hindamatu, aidates kaasa sujuvale ja tõhusale koolipäevale.

Marika Aalja on koduõppe koordinaator, kes on pühendunud koduõppe suuna arendamisele ja toetamisele. Ta koordineerib ja juhendab koduõppeprogramme, pakkudes peredele vajalikku tuge ja juhendamist. Marika usub, et iga laps on unikaalne ja väärib personaalset lähenemist, mis toetab nende individuaalset arengut. Tema töö on suunatud sellele, et luua koduõppe peredele turvaline ja toetav keskkond, kus lapsed saavad kasvada ja õppida loovas ja nende tugevusi toetavas õppekeskkonnas.

Merle Ruzitš on Lilleoru Põhikooli koolijuht, kes on lõpetanud Tartu Ülikoolis haridusinnovatsiooni eriala. Enne Lilleoru Põhikooli juhtimist on Merle töötanud mitmetes haridusasutustes, kus ta on omandanud väärtuslikke kogemusi hariduse ja juhtimise vallas. Ta on olnud seotud erinevate haridusprojektidega, mis keskenduvad teadlikule arengule ja kestlikule eluviisile. Merle usub, et iga laps väärib turvalist ja toetavat õpikeskkonda, kus nad saavad kasvada arukateks ja teadlikeks inimesteks. Ta on veendunud, et on võimalik luua kool, kus iga õpilane tunneb ennast hästi ja kogeb koolirõõmu.