Inimeseõpetuse eesmärgiks on läbi mänguliste harjutuste ja erinevate meeskondlike tegevuste uurida inimese sisemaailma ja õpetada lastele:
- kuidas juhtida ja suunata oma tähelepanu ning hoida seda valitud teemal;
- paremini kasutada oma keskendumisvõimet;
- märgata emotsioone ja nende mõju igapäevaelule ja käitumisele;
- korrastada automaatselt üles kerkivaid ning elu häirivaid emotsioone;
- ära tunda kahjulikke mõttemustreid ja neid kõrvale jätta;
- efektiivselt kasutada sisemisi ressursse.
Süvendatud inimeseõpetus annab lastele praktilised oskused igapäevaseks kasutamiseks, millega paraneb elukvaliteet ja tegutsemise efektiivsus, vähenevad pingelised olukorrad.
Meie eriline märkamine seoses Lilleoru kooliga on ennekõike läbi poja, kes on hakanud rohkem teadvustama nii enda sees kui väljas toimuvat.
Lapsevanem Jan
Tore on mõnikord näha, kui ta suudab eristada seda, mida ta suudab
mõjutada ja mida mitte ning kuidas sellesse suhtuda. Eriti praegusel kodukontori ja kaugõppe ajal on hea jälgida, kuidas ta püüab tähelepanu tegevustele koondada ning saab aru, kui tal on vaja endaga tegeleda ja mõned sisemised takistused või tujud ületada. Selle heaks peegelduseks on see, kui ta päeva lõpus eneseanalüüsis vaatleb seda, mis tal kõige paremini ja raskemini välja tuli.