Akadeemilised teadmised
- Lapse loomulikku õppimist toetav lõimitud üldõpetuslik õppeprotsess ja lapselt lapsele toimuva õppe väärtustamine.
- Täiskasvanute, oma eriala meistrite kaasamine õppetöösse.
- Õpilaste arukuse, loovuse ja innovatsiooni julgustamine läbi probleemilahenduse ja meeskonnatöö.
- Tundide algus kell 10, mis toetab laste ja õpetajate paremat keskendumisvõimet ja õpirõõmu.
- Kogupäeva kool, kus lapsed viibivad koolis 10-16, pakkudes rahulikku päevarütmi ja süvenemisvõimalust.
- Väikesed klassid kuni 12 õpilasega, mis võimaldab õpilasekeskset lähenemist ja tihedamat suhtlust.
Loodusõpetus
- Looduse õpe looduse keskel, kus lapse enda vaatlus ja kogemus on teadmiste baasiks.
- Lilleoru õppekeskuse territooriumil jõukohastes tegevustes osalemine, näiteks aia-, looma-, majapidamis- või ehitustööd.
- Õues liikumine ja õppimine iga ilmaga, mis aitab lastel harjuda erinevate ilmastikutingimustega ja arendada vastupidavust.
- Vabamängu, projektide, õues liikumise ja õppimise suur osakaal.
- Ühenduse loomine inimese, looduse, teaduse ja enda kogukonnaga.
Inimeseõpetus ehk enesejuhtimine
- Igapäevased joogal põhinevad füüsilised harjutused keha arendamiseks, hingamis- ja tähelepanuharjutused keskendumisvõime parandamiseks.
- Enesejuhtimise teadmiste ja oskuste integreerimine õppetegevusse.
- Teadlikud tähelepanu- ja keskendumisharjutused, nagu Vaikuseminutid ja Practical Consciousness, mis aitavad lastel rahuneda ja keskenduda.
- Vabamäng koolipäevas, mis arendab laste loovust, koostööoskusi ja sotsiaalseid suhteid.
- Arutlemine ja lastega filosofeerimine, mis julgustab lapsi väljendama oma arvamust ja kuulama teiste omi.
- Iseseisvus tegemistes, näiteks korra- ja puhtuseharjumuse kasvatamine.
Lapsevanema tagasiside
Tihti ootab meie poeg huviga kooli minemist, sest neil on mõni huvitav ja kõiki kaasav “projekt” käsil. Kool tundub olevat põnev ja turvaline koht, kus nad saavad õpingutes palju praktiliselt ja kaasatult osaleda.
Lastevaheliste tülide või keskendumist takistavate tujudega tegeletakse turvalises keskkonnas, kedagi alla surumata, enda ja teiste mõistmist toetades.
– Lapsevanem Jan